آیا فوم قابل بازیافت است؟
نوشته شده توسط : علی پور

آیا فوم قابل بازیافت است؟

از آنجا که پلی استایرن نوعی از پلاستیک است، می توان آن را بازیافت. با این حال، امکانات بازیافتی ما فوم (یا کیسه های پلاستیکی) را در سطل های بازیافت پذیر نمی گیرند. اما اگر بخواهید بلوک های فوم را بازیافت کنید، مکان هایی برای انجام این کار در توسان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، کاتالوگ بازیافت Tucson Clean and Beautiful را بررسی کنید.

بهترین راه برای خلاص شدن از شر پودر فوم چیست؟

بهترین راه برای بازیافت استریو فوم در واقع با استفاده مجدد از آن است. شما می توانید هیئت مدیره Pinterest خود را برای صنایع خلاق در مورد چگونگی استفاده از Styrofoam خود را بررسی کنید. به یاد داشته باشید، فوم پلی استریل در مجاورت بازیافت نیست منجر به سطح بالای آلودگی در تاسیسات بازیافتی ما می شود.

 

آیا زمان برای بازنشستگی پلی استایرن است؟

گروه تولیدی ایران ورق

هر کس موافق است که فوم پلیمری باید برای حمل و نقل طولانی باشد. فوم پلی استریل غیر قابل تجزیه است، به این معنی که محیط نمی تواند به طور طبیعی آن را تجزیه کند تا در خاک حل شود. بنابراین، هنگامی که در محل دفن زباله به پایان می رسد، برای همیشه آنجا می ماند. کیسه های پلاستیکی، بطری های پلاستیکی و اجزای سخت افزاری سخت افزاری کامپیوتر نیز در لیست مواد غیر زیست تخریب پذیر موجود است. با توجه به استفاده عمومی از فایبرگلاس در حال افزایش است، ممکن است بهترین انتخاب برای حمل فنجان قابل استفاده مجدد برای جوجه صبح شما باشد. و اگر بشقاب و یا ظروف فوم پودری شما در حال حاضر روی آن غذا یا نوشیدنی نوشید، آن را در سطل زباله قرار دهید، نه ظرف آبی.
گروه هنر فیلم افتخار دارد تا از یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده کند: CNC یا Computer Numerical Control. ماشینکاری CNC فرآیندی است که در بخش تولید استفاده می شود که شامل استفاده از کامپیوتر برای کنترل ماشین آلات می شود. ابزارهایی که می توانند با این روش کنترل شوند عبارتند از تراش ها، میلز ها، روتر ها و دستگاه های سنگ زنی.

ما معمولا روی چوب، پلاستیک، مقوا، فایبرگلاس، فوم و برخی از فلزات مانند آلومینیوم و فولاد کار می کنیم. اپراتورهای دستگاه CNC ما با دستگاه های کامپیوتری عددی کنترل (CNC)، یک نوع تجهیزاتی که معمولا در صنعت فلزکاری یافت می شوند، کار می کنند. مشاغل آنها اغلب شامل وظایف تکراری و نظارت بر چندین ماشین است.

در گروه Art Film یک دستگاه CNC با ابزار دقت بالا کار می کند که توسط کامپیوتر کنترل می شود و حرکات دقیق و دقیق را ایجاد می کند. این کار با استفاده از کد تولید شده توسط کامپیوتر و تبدیل آن به نرم افزار به سیگنال های الکتریکی انجام می شود.

ما می توانیم خدمات CNC سفارشی را برای حوادث، تبلیغاتی، مراحل، مجموعه تصاویر و هر پروژه ای که در ذهن دارید، ارائه کنید.

CNC Equipment - گروه هنر هنر





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: